Rozbudowa istniejących identyfikacji wizualnych
Na życzenie klienta modyfikujemy istniejące szaty graficzne, szablony stron. Dodajemy nowe elementy rozbudowując identyfikacje wizualne i uzupełniając je o te składowe, których brakuje.
Dlaczego spójność i jakość identyfikacji wizualnej jest ważna?
Porównując do ubioru, jak się ubierzesz i zadbasz o siebie, tak będą Cię odbierali wszyscy, którzy Cię otaczają. Co z tego, że masz dobraną marynarkę do spodni lub krawat do koszuli, skoro buty są z innej bajki. Tak samo dzieje się z identyfikacją wizualna firmy. Prędzej czy później niespójność elementów lub jej słaba jakość odbije się na Twojej firmie, bo zawsze znajdą się tacy, którzy są lepiej zadbani i lepiej ubierają się lub pachną.
Poniżej niektóre przykłady identyfikacji wizualnych, które tworzyliśmy lub rozbudowywaliśmy. Przy powstawaniu materiałów reklamowych dbaliśmy o zachowanie spójności z identyfikacją wizualną klientów.
Co jest potrzebne do rozbudowy istniejącej identyfikacji?
Materiały wymagane przy rozbudowie identyfikacji wizualnej o kolejne projekty:
- Księga identyfikacji, jeżeli istnieje.
- Jeżeli istnieje tylko logo to wersja w dużej rozdzielczości a najlepiej w krzywych - plik .AI, CDR, .EPS, lub PDF.
- Próbki dotychczas zrealizowanych prac takich jak wizytówka, ulotka, plansza reklamowa, ogłoszenie lub inny element identyfikacji firmy jakim Państwo dysponujecie.
- Czcionka używana dotychczas lub jej nazwa.