Strefa klienta
Zapraszamy do korzystania z rejestracji zamówień. Jest to najwygodniejsza forma wstępnych uzgodnień dotyczących projektów i realizacji serwisów internetowych.
- Rejestracja zleceń
Rejestracja zamówień dotyczy tylko i wyłącznie zamówień na serwisy internetowe i sklepy. Jest to pierwszy kontakt, na podstawie którego przygotowujemy wyceny i umowy. Udostępniamy ankietę, pozwalającą poznać klienta, jego oczekiwania i potrzeby.
Rejestracja polega na dodaniu zgłoszenia i wypełnieniu formularza, w którym klient:
• podaje dane firmy do ewentualnej umowy
• wybiera rodzaj licencji
• pozostawia dane kontaktowe
• uzyskuje dostęp do ankiety
Jeżeli klient szuka oferty na serwis lub sklep to zalecamy rejestrację takiego zgłoszenia.
Szanowni Państwo! Ze względu na duże zainteresowanie naszą ofertą zgłoszenia mogą oczekiwać na swoją kolej. Wyceny mimo wszystko wymagają od nas poświęcenia czasu i zaangażowania, które w trakcie pracy nad wieloma projektami nie jest takie proste. Dlatego w przypadku braku odpowiedzi z naszej strony prosimy o ponowny kontakt mailowy lub telefoniczny. - Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Tzw. FAQ uwzględnia odpowiedzi na te pytania, które najczęściej pojawiają się w rozmowach telefonicznych
Zanim klient zacznie zadawać pytania polecamy zapoznać się z zawartością tej podstrony.