Quick.Crm

 Narzędzie oparte o Quick.Cart - prosty i szybki system wsparcia obsługi klienta do zarządzania relacjami z klientem,
generowania wycen i nadzoru wykonywanych prac. 

 


 

1.Strefa klienta.
Klient decyduje się na zarejestrowanie zlecenia w celu uzyskania wyceny.

 

   

 

 

 

 


 

 

2.  Tradycyjny koszyk Quick.Cart
umożliwia dodanie zlecenia i uzyskanie wstępnych informacji na temat terminu rozpoczęcia prac.

 

 

 


 

 

3. Formularz rejestracji zlecenia
zawiera pola potrzebne do wygenerowania umowy a także pola, dzięki którym uzyskujemy podstawowe informacje na temat
zapotrzebowania klienta. Np. wybór rodzaj licencji, która go interesuje, terminu uruchomienia strony, adresu strony itp.

 

 

 


 

 

4. Status zlecenia
pozwala sprawdzić klientom wprowadzone dane pod indywidualnym adresem, który dostępny jest
w potwierdzeniu złożenia zlecenia wysyłanym automatycznie. Wyświetla komunikaty od zleceniobiorcy. 
Aktualny status prac i historie statusów. Tutaj też znajdują się sugestie i wnioski oraz finalna wycena.

 

 


 

 

5. Panel administracyjny - Zlecenie.
W zleceniu zawarte są wszystkie potrzebne informacje. Ustawianie statusów prac,
dane do umowy, zmienne uwzględniające parametry umowy, daty, terminy. Możliwość tworzenia wyceny widocznej online
w statusie wyświetlanym klientowi. Wnioski, dodatkowe opisy, linki do podglądu statusu, umowy, zamówienia licencji.
Możliwość blokowania zleceń, ustawiania komunikatów wyświetlanych w liście zleceń itp.

 

 

 


 

 

6. Umowa
generowana jest na podstawie wprowadzonych przez klienta danych, a także danych domyślnych
lub indywidualnie wprowadzonych przez administratora. Przedmiot umowy, dane stron umowy, terminy, zasady rozliczania,
klauzule lub ich fragmenty, które można zmieniać podświetlane są na czerwono ale tylko w podglądzie. 

 

 


 

7. Lista zleceń i komunikaty
wyświetlane w panelu administracyjnym pozwalają na szybki wgląd w stan prac.
Poszczególne zlecenia kolorowane są w zależności od ustawionego statusu, terminu prac lub innych opcji,
których zaznaczenie określa stan zlecenia. Np. odliczanie czasu do publikacji strony lub podświetlenie
na czerwono zlecenia którego realizacja opóźnia się, zlecenie w trakcie realizacji, lub zlecenie zakończone.
Wysyłanie wiadomości email po przekroczeniu terminu zlecenia z definiowanym wyprzedzeniem np. 5 dni.

 

 

 


 

 

Wymagania w trakcie wdrożenia.

Wdrożenie podobnych modyfikacji wymaga:

  • wiedzy na temat tego co chcesz osiągnąć wdrażając takie narzędzie. Musimy wiedzieć jak wygląda system pracy od odebrania telefonu do zamknięcia zrealizowanego projektu lub usługi.
  • zdefiniowania informacji, które musisz uzyskać od klienta by ułatwić komunikację i formalności.
  • określenia kto i kiedy ma otrzymywać komunikaty z powiadomieniami.
  • określenie statusów prac.
  • innych informacji, które pomogą w usystematyzowaniu działań
  • rejestracji w GIODO jeśli zleceniodawcami będą osoby fizyczne a nie podmioty gospodarcze

Dla kogo dedykowane jest takie rozwiązanie?

Dla tych którzy cenią sobie indywidualne podejście, czas i proste indywidualne rozwiązania zoptymalizowane pod konkretne zastosowania.

  • firmy usługowe
  • sklepy e-commerce
  • biura tłumaczeń i copyrighter'zy
  • firmy zajmujące się sprzedażą usług on-line

Zalety ogólne

  • Skomplikowane systemy CRM zwykle posiadają mnóstwo opcji, których trzeba sie uczyć lub się ich nie wykorzystuje. Mając do dyspozycji Quick.Cart w naszej opinii najprostsze i najszybsze narzędzie do prowadzenia działalności w sieci , możemy rozbudowywać go tylko o te opcje, które są niezbędne i dedykowane użytkownikowi. Zapoznaj się z wynikami porównania go na tle innych popularnych rozwiązań.

  • Quick.Cart jest narzędziem które dynamicznie i konsekwentnie się rozwija. Razem z autorami skryptów jako partnerzy tworzymy środowisko webmasterów tworząc rozwiązania oparte o te skrypty ale wg wytycznych producentów Quick.Cart. Wszystko po to, by rozwiązania były budowane w konkretnym standardzie, możliwe do rozbudowy przez dowolnego z partnerów. Dlatego użytkownik może liczyć na pomoc nie tylko naszą ale innych firm skupionych wokół OpenSolution i nie pozostaje sam z problemem tak jak to bywa przy zastosowaniu indywidualnych rozwiązań CMS. Zobacz listę webmasterów

  • Ci którzy już mieli kontakt z Quick.Cart, zwykle chwalą sobie szybkość i prostotę tego rozwiązania. Nie robimy nic innego jak tylko to że wykorzystujemy jego potencjał i  wzbogacamy o dodatkowe opcje.
  • Spora cześć wprowadzanych danych wypełniana jest przez klienta.
  • Wszechstronność zastosowania. Każde wymagania związane z obsługą klienta i zlecenia są potencjalnie brane pod uwage jako możliwe do wdrożenia.

  • Wszystkie zalety Quick.Cart są zaletami Quick.Crm.. :) Dowiedz się więcej na temat zalet Quick.Cart.

 

Wnioski. 

Bardzo prosty system pozwala znacznie na optymalizowanie czasu potrzebnego na wycenienie, sformalizowanie transakcji a także monitorowanie  prac. Dzięki niemu można zarządzać wieloma projektami jednocześnie. Szybki dostęp do danych i  ustalanie statusów pozwala min. optymalizować prace przy większych projektach, ustalać harmonogram prac i przede wszystkim szybko i łatwo wyceniać zlecenia. Co istotne stanowi pewnego rodzaju firewall przed klientami, którzy tylko wypytują o ceny. Integracja z własną stroną pozwala na łatwą i wygodną obsługę a także dostęp z dowolnego miejsca.

 

 

  • Zobacz Opinie naszych klientów
    • Jan Fejkiel

      Jesteśmy bardzo zadowolenii ze współpracy z Panem Jarkiem Migoniem w tworzeniu nowej strony internetowej galerii. Pan Jarek zaprojektował stronę, wykonał dużą pracę wprowadzając w sposób atrakcyjny dane, uswiadomił nam potencjał jaki kryją nowe, systemowe możliwości strony. Nigdy też nie wykazał najmniejszego zniecierpliwienia naszą opieszałośćią i nie zawsze dotrzymywaniem terminów. Wiemy też ,że zawsze możemy liczyć na pomoc w obsłudze nowej strony.
      Jan Fejkiel

    • Adam Tomaszewski(CodeStudy.pl)

      Strona zrealizowana przez zespół Grafiqi okazała się niesamowitym sukcesem. Projekt został doceniony wśród klientów i wiele osób podkreślało, że strona wygląda bardzo profesjonalnie. I faktycznie jest to element wizerunkowy firmy, którym można się chwalić.
      Jarek ma głowę pełną pomysłów - zawsze ma kreatywne, trafne rady i pomysły na zrealizowanie potrzebnych funkcjonalności. Serwis jest przejrzysty, przystępny w obsłudze i bardzo estetycznie wykonany. Technicznie nigdy nie sprawił jakichkolwiek problemów i nikt z korzystających się nie skarżył.
      Polecam fachowców z Grafiqa każdemu kto chce stworzyć swój profesjonalny wizerunek w sieci i wszystkim, którzy chcieliby go odświeżyć. Nie będziecie żałować.
      Tak trzymać Panowie i mam nadzieję na dalszą, udaną współpracę!

    • Bardzo dziękuj

      Bardzo dziękuję zespołowi Grafiqi za profesjonalne zrealizowanie strony www.Ludzie pracujący nad projektem podeszli do zagadnienia z pełnym profesjanolizmem.Ukłon nad zgłębieniem i zrozumieniem naszej branży.Polecam.
      Paweł Kotłowski

  • Nasza lokalizacja
  • Znajdź domenę

    Wyszukiwarka domen

  • Więcej o projekcie
Share this addres by QR code
Do góry
Kontakt