Problemy z wysyłaniem emaili na home.pl

Home.pl zmieniło zabezpieczenia antyspamowe » na swoich serwerach. Użytkownicy skryptów OpenSolution od pewnego czasu raportują problemy z otrzymywaniem emaili wysyłanych przez formularz kontaktowy w skrypcie Quick.Cms.Ext i Quick.Cart.Ext. Podobny problem dotyczy otrzymywania emaili z potwierdzeniem zamówienia wysyłanego do klientów przez skrypt Quick.Cart i Quick.Cart.Ext. 

Rozwiązanie problemu:

  • edytuj plik "config/general.php" i przestaw zmienną $config['order_details_from_customer'] na false - dotyczy tylko Quick.Cart v6.x i Quick.Cart.Ext v6.x
  • wejdź do panelu administracyjnego i w konfiguracji wypełnij pola (jeśli istnieją) "Informacja o nowym zamówieniu na e-mail" i "Email kontaktowy", adresem email, który jest utworzony na serwerze home.pl
  • edytuj plik "core/common.php" i zmień "From:" na "Reply-to:"

Następnie przetestuj poprawność wysyłania emaili wpisując w formularzu zamówienia i kontaktu adres email spoza serwera home.pl (jeśli nie posiadasz, stwórz testowy email na wp.pl czy onet.pl). 

Wg OpenSolution Home.pl to dobry jakościowo hosting, ale po 10 latach obserwacji przyznają, że jest nieprzewidywalny i zalecają korzystać z hostingów polecanych, które działają stabilnie od lat »


żródło: OpenSolution.org

Dodaj komentarz
Do góry
Kontakt