Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania to zadzwoń do nas lub napisz. 

 

  • Co musimy wiedzieć żeby zaproponować odpowiedni projekt.

    Każdy projekt to inne zagadnienie. Tak jak Twoja firma i Twoje podejście do biznesu. Dlatego istotne jest pozyskanie wiedzy na temat oczekiwań klienta oraz wszystkiego co niezbędne, by móc podejmować, wspólnie z klientem, decyzje dot. tego jak ma wyglądać serwis, co jest niezbędne i dlaczego...

    Dlatego od lat stosujemy ankietę online, której wypełnienie nie zajmuje zbyt dużo czasu, a dzięki odpowiedziom na pytania w niej zawarte możemy precyzyjniej określić co jest niezbędne i w czym trzeba pomóc.

    Ankieta zwykle dostępna jest dopiero po rejestracji zgłoszenia. Jeśli jednak nie chcesz rejestrować zgłoszenia, a chcesz szybko otrzymać od nas ofertę -  wypełnij ankietę online, a następnie wyślij. To najszybszy sposób na efektywne rozpoczęcie współpracy.

     

  • Zanim zamówisz usługę... zarejestruj zgłoszenie

    Uruchomiliśmy prosty mechanizm,  którym można zarejestrować swoje zamówienie. Dzieki temu będziemy mieć podstawowe informacje, szybko wystawimy umowę a także ofiarujemy dostęp do statusu zamówienia. Na wprowadzony adres email wysyłany jest link z wszystkimi informacjami jakie są niezbędne do realizacji zlecenia. Dodatkowo w zamian za poświęcenie czasu na wprowadzenie zgłoszenia i wypełnienie ankiety przygotowujemy audyt z wnioskami w którym znajdziecie Państwo uwagi dotyczące np. dotychczasowego serwisu lub sugestii zawartych w ankiecie. To pierwszy element wsparcia, które klient może otrzymać od nas zanim zdecyduje się na współpracę i podpisanie umowy.


    Zapraszamy do rejestracji 

  • Co to jest projekt indywidualny serwisu internetowego?

    Projekt dopasowany do identyfikacji wizualnej zleceniodawcy, stworzony od początku do końca wg założeń projektowych ustalonych ze zleceniodawcą. Projekty tego typu są pracochłonne i czasochłonne jednak efekt końcowy zawsze wygląda interesująco.
    W zależności od kosztorysu pracuje przy nim od jednego do kilku projektantów. 

  • Co to jest identyfikacja wizualna firmy?

    Identyfikacja wizualna to zbiór spójnych elementów składających się na oprawę wizualną firmy. Podstawą jest znak graficzny - logo i księga znaku określająca budowę i zasady jego stosowania na różnego rodzaju nośnikach.  Nośniki te to między innymi: wizytówka, papier firmowy, różnego rodzaju formy plansz, szyldów, zastawek reklamowych, gadżetów, koszulek itp - wspomagających działania marketingowe firmy i wspierające proces rozpowszechniania informacji na jej temat.

  • Co to jest projekt responsywny strony internetowej?

    Szablon posiadający funkcjonalność, która pozwala w zaplanowany sposób wyświetlić treści dopasowane do wielkości okna przeglądarki, zachowując odpowiednią czytelność i estetykę. Ma to znaczenie zwłaszcza przy urządzeniach mobilnych. Dzięki możliwościom styli kaskadowych w wersji CSS3 możliwe jest przygotowanie różnych wariantów wyświetlania jednego szablonu strony pod konkretne urządzenia mobilne i rozdzielczości monitorów komputerowych.

    Zobacz nasze projekty zaprojektowane responsywnie:

  • Czego potrzebujemy do zaprojektowania serwisu?

    1. Przy pierwszym kontakcie po zarejestrowaniu zlecenia udostępniamy Ci formularz do wypełnienia. Należy odpowiedzeć na kilka pytań związanych z działalnością Twojej firmy. Tak dowiadujemy się tego, co dla Ciebie jest istotne: jak prezentuje się konkurencja, jaką funkcję ma spełniać serwis itd..
    2. Następnie przygotowujemy wnioski i analizę tego co otrzymaliśmy. Określamy jaka wersja CMS posłuży nam do realizacji projektu. W przypadku licencji płatnych określamy też jakie funkcje będą wykorzystywane. Bo to wpływa bezpośrednio na projekt a w konsekwencji na wycenę. Jeżeli akceptujesz nasze uwagi to przygotowujemy wycenę.
    3. Nabywamy dla Twojej firmy licencję skryptów CMS i podpisujemy umowę.
    4. Prosimy o podesłanie wszelkich materiałów związanych z identyfikacja wizualną jeżeli takie istnieją. Jeżeli nie posiadasz zdjęć, możemy wykonać je lub wykupić dla Ciebie. 

      Po otrzymaniu zaliczki wg umowy, którą regulujesz na podstawie faktury, przystępujemy do prac.
  • Ile kosztuje projekt indywidualny i realizacja strony internetowej CMS?

    Projekt indywidualny serwisu zawsze wyceniamy na podstawie analizy ankiety i rozmów. Dlatego wycena też jest indywidualna bo dopasowana do potrzeb klienta. Wstępnie należy wziąć pod uwagę:

    • koszt licencji CMS - minimum 449 zł netto - maksymalnie 899 zł netto
    • minimalny koszt projektu graficznego - 1500 zł netto
    • minimalny zakres wdrożeniowych prac programistycznych - 20 h  - wg stawki godzinowej - nie dotyczy prac nad zupełnie nowym projektem
    • ewentualnie wprowadzanie danych minimum 5 h - wg stawki godzinowej
    • hosting i poczta na pierwszy rok - 1 zł netto
    • szkolenie z obsługi CMS - do 4 h zdalnie - 0 zł
  • Ile trwa zaprojektowanie serwisu?

    Prosty projekt jesteśmy w stanie stworzyć w ciągu tygodnia. Bardziej zaawansowane kilka tygodni. W tym czas przeznaczony na konsultacje z klientem. Zwykle umowa jaką podpisujemy z klientem określa czas na przygotowanie koncepcji projektu i korekty.

  • Ile trwa realizacja serwisu?

    To niestety nie zależy do końca od nas. Skończony serwis to taki, który ma wdrożony projekt i wprowadzone dane. Zwykle zaprojektowanie z wdrożeniem trwa ok 2 do 3 tygodni. Jeżeli klient wprowadza dane sam, to czas ten może wydłużyć się nawet do kilku miesięcy. Dlatego zwykle sugerujemy wykonanie przez nas serwisu od A-Z. 

  • Jak wygląda realizacja zlecenia?

    Na początek prosimy o zarejestrowanie zlecenia. Nie oznacza to dokonania zamówienia ale pomaga w formalnościach. Podpisujemy umowę o dzieło między firmami. W umowie określony jest zakres prac. Termin dostarczenia projektu. Dopuszczony czas na zgłaszanie korekt oraz czas na nasza reakcję. Zleceniodawca zobowiązany jest do wpłacenia 50% wartości zlecenia jako zaliczkę po podpisaniu umowy na podstawie faktury VAT. Brak reakcji po stronie zamawiającego może skutkować zerwaniem umowy ale staramy się być elastyczni w tym względzie. Wszelkie prace prowadzone są na naszych serwerach i z nich udostępniamy projekty lub robocze wersje serwisów do wglądu. Transfer gotowego serwisu do miejsca docelowego i przekazanie praw do dzieła następuje po zatwierdzeniu prac i opłaceniu faktury końcowej przez zleceniodawce. 

  • Co to jest grafiQa Support

    grafiQa Support to panel, w którym klient nie tylko ma dostęp do projektów. Może łatwo wprowadzać nowe zadania ( powiadomienie natychmiast wysyłane jest do nas a następnie przydzielone odpowiedniemu specjaliście)

    • może dodawać załączniki do konsultacji i pobierać projekty które są udostępniane w wątku.
    • ma wgląd w historię zamawianych prac i dostęp do nich w jednym miejscu.
    • otrzymują powiadomienia o aktywności wykonawcy zadania na email
    • w zadaniu widzi status prac.

    Panel jest stale udoskonalamy by móc zapewnić klientom jak największy komfort współpracy.

     

  • Czy integrujecie CMS z innymi zewnętrznymi systemami?

    Integracja zależy od tego czy dany system posiada API (Application Programming Interface czyli interfejs programistyczny aplikacji), na podstawie którego możemy zrobić odpowiednią modyfikację Quick.Cms.Ext. Większość profesjonalnie budowanych narzędzi posiada swoje API. Przykładem może być system zarządzania salonem, gabinetem usługowym HALO 24. Dzięki integracji z poziomu Halo 24 administrator może zmieniać część danych na swojej stronie (cenniki, usługi, specjalistów itd) a użytkownik może z poziomu strony internetowej zarezerwować usługę.

  • Jakie usługi dodatkowe możemy zaoferować w ramach realizacji projektu?

    W ramach kompleksowej realizacji zlecenia możemy zaoferować:

    • serwer wirtualny z pocztą 5-10 GB na rok w cenie zlecenia.
    • projekt identyfikacji wizualnej - od logo po zaawansowane projekty wraz z księgą znaku
    • filmy reklamowe - przeznaczone do emisji w telewizji, kinie czy w internecie
    • oprawy graficzne multimediów - oprawy do już istniejących filmów
    • wizualizacje - produktów, usług, obiektów
    • fotografię produktu
    • sesje fotograficzne u klienta - zdjęcia lokalizacji, zdjęcia i realizacje z użyciem dronów
    • dokumentacje zdjęciowe foto i wideo - 
    • tłumaczenie treści serwisów
  • Jakie zadania można zgłaszać na grafiQa Support

    Zalogowani użytkownicy mogą zgłaszać zapotrzebowanie na:

    • projekty graficzne
    • modyfikacje skryptowe
    • poprawki do serwisów wynikające z umów wdrożeniowych
    • identyfikacje wizualne
    • oprawy graficzne
    • wprowadzanie danych
    • prezentacje i wiele innych
Podziel się tym adresem
Do góry
Kontakt