Nowe narzędzie do obsługi stałych klientów.

Narzędzie, które wdrażamy jest skierowane do klientów korzystających z naszych usług cyklicznie lub będących na etapie realizacji serwisów internetowych.

Doświadczenia w komunikacji z klientami udowodniły, że często klient obsługiwany zdalnie i decydujący się na współpracę online nie ma czasu na porządkowanie wiadomości, przesyłanie plików stanowi problem ze względu na np. ograniczenia poczty a chronologia i segregacja informacji jest zaburzona przez brak właściwego opisu w temacie wiadomości. Nie każdy jest skrupulatny i przywiązuje dużą wagę do jakości informacji. W końcu wybrana forma komunikacji miała sprzyjać odzyskaniu czasu i ułatwieniu dostępu do danych. Dlatego zdecydowaliśmy się na to by wyjść na przeciw oczekiwaniom i znacznie usprawnić obsługę klienta przenosząc cała komunikację związaną z obsługą projektów do tworzonego na bazie Quick.Cms 6 EXT + Panelu Wsparcia Projektowego i Modyfikacji - grafiQa Support

 

Dzięki grafiQa Support nasi klienci:

  • mogą łatwo wprowadzać nowe zadania ( powiadomienie natychmiast wysyłane jest do nas a następnie przydzielone odpowiedniej osobie)
  • mogą dodawać załączniki do konsultacji i pobierać projekty które są udostępniane w wątku.
  • mają wgląd w historię zamawianych prac i dostęp do nich w jednym miejscu.
  • otrzymują powiadomienia o aktywności wykonawcy zadania na email a w zadaniu widzą status prac.

Panel jest stale udoskonalamy by móc zapewnić klientom jak największy komfort współpracy.
Zapraszamy do korzystania z Panelu Wsparcia Projektowego i Modyfikacji. Jednocześnie informujemy, że system przeznaczony jest tylko do obsługi podmiotów gospodarczych. 

 

Od 1 czerwca wszystkie zlecenia na prace graficzne i modyfikacje, dla naszych stałych klientów, obsługiwane będą tylko przez Panel wsparcia projektowego i modyfikacji dostępny pod adresem grafiqa.pl/support

Dodaj komentarz
Podziel się tym adresem
Do góry